Стаття 30. Прозорість та інформаційна відкритість закладу освіти
1. Заклади освіти формують відкриті та загальнодоступні ресурси з інформацією про свою діяльність та оприлюднюють таку інформацію. Доступ до такої інформації осіб з порушенням зору може забезпечуватися в різних формах та з урахуванням можливостей закладу освіти.
2. Заклади освіти, що мають ліцензію на провадження освітньої діяльності, зобов’язані забезпечувати на своїх веб-сайтах (у разі їх відсутності — на веб-сайтах своїх засновників) відкритий доступ до такої інформації та документів:
- статут закладу освіти;
- ліцензії на провадження освітньої діяльності;
- сертифікати про акредитацію освітніх програм, сертифікат про інституційну акредитацію закладу вищої освіти;
- структура та органи управління закладу освіти;
- кадровий склад закладу освіти згідно з ліцензійними умовами;
- освітні програми, що реалізуються в закладі освіти, та перелік освітніх компонентів, що передбачені відповідною освітньою програмою;
- територія обслуговування, закріплена за закладом освіти його засновником (для закладів дошкільної та загальної середньої освіти);
- ліцензований обсяг та фактична кількість осіб, які навчаються у закладі освіти;
- мова (мови) освітнього процесу;
- наявність вакантних посад, порядок і умови проведення конкурсу на їх заміщення (у разі його проведення);
- матеріально-технічне забезпечення закладу освіти (згідно з ліцензійними умовами);
- напрями наукової та/або мистецької діяльності (для закладів вищої освіти);
- наявність гуртожитків та вільних місць у них, розмір плати за проживання;
- результати моніторингу якості освіти;
- річний звіт про діяльність закладу освіти;
- правила прийому до закладу освіти;
- умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми потребами;
- розмір плати за навчання, підготовку, перепідготовку, підвищення кваліфікації здобувачів освіти;
- перелік додаткових освітніх та інших послуг, їх вартість, порядок надання та оплати;
- інша інформація, що оприлюднюється за рішенням закладу освіти або на вимогу законодавства.
3. Заклади освіти, що отримують публічні кошти, та їх засновники зобов’язані оприлюднювати на своїх веб-сайтах кошторис і фінансовий звіт про надходження та використання всіх отриманих коштів, інформацію про перелік товарів, робіт і послуг, отриманих як благодійна допомога, із зазначенням їх вартості, а також про кошти, отримані з інших джерел, не заборонених законодавством.
4. Інформація та документи, передбачені частинами другою і третьою цієї статті, якщо вони не віднесені до категорії інформації з обмеженим доступом, розміщуються для відкритого доступу не пізніше ніж через десять робочих днів з дня їх затвердження чи внесення змін до них, якщо інше не визначено законом.
5. Перелік додаткової інформації, обов’язкової для оприлюднення закладами освіти, може визначатися спеціальними законами.
Останні тендери, у яких наша школа є серед отримувачів
- Придбання багатофункціональних пристроїв та витратних матеріалів. Строк поставки — до 12 грудня 2019 р.
- Придбання сучасних кабінетів (географії, фізики). Поставлено 8 жовтня 2019 р. Договір.
- Придбання мікроскопів. 6 штук. Строк поставки — 15 червня 2019 р.
- Придбання: лот 1 – мікроскоп шкільний; лот 2 – мікроскоп біологічний. № 1. (2 шт) Строк поставки — до 10 жовтня 2018 р. № 2. (0 шт — школа не включена).
- Придбання мікроскопів для кабінетів біології. (поставлено 2 учнівські мікроскопи замість замовлених 30 учнівських). Поставлено липень-серпень 2017 р.
- Придбання ноутбуків та комп'ютерів. Поставлено 20 вересня 2019 р. Ліцензія за п. 2 Акту прийому-передачі встановлена, але ліцензійні документи не надані.
- Придбання ламінаторів. Строк поставки — 29 листопада 2019 р. Договір.
- Придбання багатофункціональних пристроїв та витратних матеріалів. Строк поставки — до 10 грудня 2019 р. 2 МФП + 2 к-ти ВМ. Договір.
- Придбання комп’ютерного обладнання. МФП Brother DCP-1602R — 3 шт. Строк поставки — 6 вересня 2019 р. Договір.
- Придбання мультимедійного обладнання. Строк поставки — до 15 жовтня 2019 р. Договір.
- Придбання термометрів [безконтактних]. DT8809C — 1 (одна) шт на школу. Договір від 31.07.2020 р. Цей термометр на hotline.ua та на rozetka.ua
- Придбання класних журналів. — 26 серпня 2020 р. — Торги не відбулися.
- Придбання класних журналів. — 25 вересня 2020 р. — Строк поставки 20 жовтня 2020 р.
- Монтаж пожежної сигналізації та обладнання. — Договір.
- Ремонт водовідвідної системи з покрівлі та ремонт фасадів. Попередній строк виконання — 30 вересня 2021 р.
- Поточний ремонт контуру заземлення — 6 серпня 2021 р. на стадії укладання договору.
- Послуги з обслуговування сайту РУО на рік — Договір на суму 49500,00 грн.
- Закупівля ноутбуків для учителів 8 GB RAM. На школу — 17 шт. — Оголошено 24 вересня 2021 р. — Торги не відбулися
Подано 06 серпня 2020 р. до фінансової групи Управління освіти Подільського р-ну на їхню вимогу.
Відповідь на запит № 09/029-212/62 від 11.06.2019 начальника Управління з питань запобігання та виявлення корупції апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) Сергія КРАСЮКА.
Детальніше: Інформація про використання благодійної допомоги